Lift me



Denna låten är så bra :)

Väntar på att Adam och Daniel ska komma med pengar till kryssningen :) Nu längtar jag som fan ;) Prata med min chef på Jennys i dag och jag fråga om jag fick ta ledigt på lördan och hon sa att det va fixat för jag va ändå ledig den dagen för det va röd dag xD Fan va tur då . I förgår beställde jag mobilen så jag gick upp tidigt för jag skulle hämta posten sen va den inte där :( så hoppas den kommer i morgon för det stod 1-3 arbetsdagar och det är tre arbetsdagar i morgon . Tänkte bädda och lite sånt nu se vi hörs sen :D

XOXO Thasina

Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Åh, vad kul! Tack :) <3

2009-10-22 @ 19:27:08
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Ziggy

Jovisst, om jag bara visste hur bloglovin' funka så.

2009-10-24 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0