Nattbloggar

Förlåt för dålig uppdatering i går :( men hade ingenting att skriva om kände jag då ... Sitter uppe med mammsen å röker och börjar känna mig trött :P
Läste något hemskt på aftonbladet förut att det va en läkare som hade lagt i abortpiller i sin älskarinnas saft så jävla taskigt ! Det finns folk till allt !! Mådde skit dåligt när jag läste det . Men varför ha sex oskyddat när man vet riskerna ? Och varför ens ha en älskarinna ? Är verkligen emot otrohet . Varför gör man inte bara slut bom man ska va otrogen ? Kanner mig djup jag vet men sån är jag snart på morgonkvisten :P Man kanske borde lägga sig ? Haha tror det för känner mig övertrött nu :P Och nu blir mamma förbannad säger hon ;) Som tur är inte på mig .. Ja om man inte ska gå ner till apoteket i morrn och ta ut mini.piller för det behövs och köpa sig ett ciggpaket för vill inte låna mer av mamma nu . God natt eller snarare god morgon :)

XOXO Thasina

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Hej, hur är det ?



/Linda

2009-10-20 @ 11:05:39
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Linda Olofsson

Hej, hur är det ?



/Linda

2009-10-20 @ 11:05:39
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0