Sitter hos Jennifer

Hej nu har vi precis kommit hem . Har suttit och fikat och lyssnat på en jukebox :P Haha skiit roligt . Emmy vid banken . Sen gick vi till Lindex där jag köpte ett linne och två leggins . Sen gick vi till kicks där jag köpte en roll on foundation . Jennifer låna mina nya läppar :P Kissie slå dom läpparna du :P Haha . Har haft en jätte rolig dag .
Ikväll blir det innebandymatch som vi ska kolla på . Är inte så mycket för innebandy men vad gör man inte för kompisarna ?
Varför är man förkyld bar tråkigt när det rinner ur näsan måste snyta sig hela tiden och man är röd om näsan . Va fan vad drygt . Sen måste man ta ledigt från jobbet och förlora pengar för något man inte kan rå för . Hm nu börjar jag bli djup :P Blir ut och röka nu . Skriver hur det gick på innebandyn sen ..

XOXO Thasina  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0